• logo
  • osnovna stranica
  • Tužilaštvo Brčko distrikta
    Bosne i Hercegovine

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Društvene mreže u pravosuđu kao službeni kanali komunikacije

    01.07.2024.

    U saradnji TAIEX-a, instrumenta tehničke pomoći Evropske Unije i Visokog sudskog i tužilačkog vijeća Bosne i Hercegovine (VSTV), 20. juna u Sarajevu predstavljene su Smjernice za korištenje društvenih mreža,  kao zvaničnih kanala komunikacije pravosudnih institucija.

     

               Konferencija održana tim povodom okupila je preko stotinu učesnika, među kojima i istaknute članove VSTV-a, rukovodioce sudova i tužilaštava, sudije, tužioce, stručno osoblje, kao i međunarodne eksperte, uz čiju pomoć su izrađene i predstavljene prve smjernice za rad pravosuđa u ovoj oblasti. Na koji način pravosudne institucije i nosioci pravosudnih funkcija trebaju koristiti društvene mreže kao zvanične kanale komunikacije centralno je pitanje Smjernica koje je VSTV usvojilo na sjednici održanoj 15. maja. To je ujedno bila i tema konferencije na kojoj se govorilo o prednostima i nedostacima društvenih mreža, ali i o iskustvima pravosudnih institucija koje su od ranije prepoznale značaj ovakvog načina javnog komunciranja, među kojima su ponajprije Tužilaštvo Brčko distrikta BiH i Općinski sud u Tuzli. U okviru panela na tu temu, predsjednik ovog suda Muhamed Tulumović i sekretar Tužilaštva Distrikta Samir Beganović predstavili su ciljeve, pozitivna iskustva i prednosti korištenja službenih Facebook stranica pravosudnih institucija iz kojih dolaze.

     

             Kao panelista na ovu temu, Samir Beganović prije svega je istakao da je transparentnost u ovoj pravosudnoj instituciji postavljena kao apsolutni strateški cilj, naglasivši da službena Facebook stranica ovog tužilaštva, kao prva internetska platforma ovog tipa u pravosuđu u BiH, služi upravo tom cilju, naročito u sferi dodatnog unapređenja proaktivne i dvosmjerne komunikacije. Pored ostalog, on je dodao da otvaranje službene stranice na Facebooku nikako ne podrazumijeva prestanak korištenja drugih kanala komunikacije, uključujući tradicionalne, već im, naprotiv, služi kao dodatni, komplementarni servis. Takođe, uz internetsku stranicu na koju se sadržajno naslanja, Facebook stranica Tužilaštva Brčko distrikta BiH stalno je dostupna online informativna platforma namijenjena dijelu javnosti kojem su društvene mreže primarni izvor informacija - zaključio je Beganović. Osvrnuvši se na nedavno usvojene Smjernice, on je ocijenio da su u cijelosti kompatibilne s dosadašnjom praksom, općim strateškim pristupom i komunikacijskom vizijom ove institucije.

     

            U skladu s općom i komunikacijskom strategijom Tužilaštva Distrikta, sve planske akcije koje se preduzimaju u pogledu unapređenja efikasnosti, efektivnosti i kvaliteta, te održavanja apsolutne nezavisnosti, integriteta i transparentnosti, treba da rezultiraju jačanjem javnog povjerenja u pravosuđe, tako da pravosudne institucije budu prepoznate kao visoko uspješne i javno odgovorne institucije u službi građana i javnog interesa. 

    Prikazana vijest je na:
    Prateći dokumenti
  • Saopštenje
  • 87 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Društvene mreže u pravosuđu kao službeni kanali komunikacije

    01.07.2024.

    U saradnji TAIEX-a, instrumenta tehničke pomoći Evropske Unije i Visokog sudskog i tužilačkog vijeća Bosne i Hercegovine (VSTV), 20. juna u Sarajevu predstavljene su Smjernice za korištenje društvenih mreža,  kao zvaničnih kanala komunikacije pravosudnih institucija.

     

               Konferencija održana tim povodom okupila je preko stotinu učesnika, među kojima i istaknute članove VSTV-a, rukovodioce sudova i tužilaštava, sudije, tužioce, stručno osoblje, kao i međunarodne eksperte, uz čiju pomoć su izrađene i predstavljene prve smjernice za rad pravosuđa u ovoj oblasti. Na koji način pravosudne institucije i nosioci pravosudnih funkcija trebaju koristiti društvene mreže kao zvanične kanale komunikacije centralno je pitanje Smjernica koje je VSTV usvojilo na sjednici održanoj 15. maja. To je ujedno bila i tema konferencije na kojoj se govorilo o prednostima i nedostacima društvenih mreža, ali i o iskustvima pravosudnih institucija koje su od ranije prepoznale značaj ovakvog načina javnog komunciranja, među kojima su ponajprije Tužilaštvo Brčko distrikta BiH i Općinski sud u Tuzli. U okviru panela na tu temu, predsjednik ovog suda Muhamed Tulumović i sekretar Tužilaštva Distrikta Samir Beganović predstavili su ciljeve, pozitivna iskustva i prednosti korištenja službenih Facebook stranica pravosudnih institucija iz kojih dolaze.

     

             Kao panelista na ovu temu, Samir Beganović prije svega je istakao da je transparentnost u ovoj pravosudnoj instituciji postavljena kao apsolutni strateški cilj, naglasivši da službena Facebook stranica ovog tužilaštva, kao prva internetska platforma ovog tipa u pravosuđu u BiH, služi upravo tom cilju, naročito u sferi dodatnog unapređenja proaktivne i dvosmjerne komunikacije. Pored ostalog, on je dodao da otvaranje službene stranice na Facebooku nikako ne podrazumijeva prestanak korištenja drugih kanala komunikacije, uključujući tradicionalne, već im, naprotiv, služi kao dodatni, komplementarni servis. Takođe, uz internetsku stranicu na koju se sadržajno naslanja, Facebook stranica Tužilaštva Brčko distrikta BiH stalno je dostupna online informativna platforma namijenjena dijelu javnosti kojem su društvene mreže primarni izvor informacija - zaključio je Beganović. Osvrnuvši se na nedavno usvojene Smjernice, on je ocijenio da su u cijelosti kompatibilne s dosadašnjom praksom, općim strateškim pristupom i komunikacijskom vizijom ove institucije.

     

            U skladu s općom i komunikacijskom strategijom Tužilaštva Distrikta, sve planske akcije koje se preduzimaju u pogledu unapređenja efikasnosti, efektivnosti i kvaliteta, te održavanja apsolutne nezavisnosti, integriteta i transparentnosti, treba da rezultiraju jačanjem javnog povjerenja u pravosuđe, tako da pravosudne institucije budu prepoznate kao visoko uspješne i javno odgovorne institucije u službi građana i javnog interesa.